belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Frontvonal menedzsment (FM30T)

A "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001" projekt keretében kidolgozott szakmai továbbképzés ingyenesen végezhető el.

A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.

 

Minőségmenedzsment (M30T)    A képzés nem akkreditált

Minőségmenedzsment (M30T)    Időpont, helyszín: 2019.03.04-07. - Szentendre

Minőségmenedzsment (M30T)    Óraszám: 30 óra

Minőségmenedzsment (M30T)    Képzési forma: tantermi

Minőségmenedzsment (M30T)    Csoportlétszám: 15 fő

Minőségmenedzsment (M30T)    Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettséggel rendelkező, kulturális területen

            dolgozó szakembereknek

 

A képzés haszna:

A képzés résztvevői képessé válnak az intézményükben dolgozó frontvonal személyzet munkájának hatékony, ugyanakkor látogatóbarát szemléletű menedzselésére és motiválására, a könyvtár, levéltár vagy múzeum számára legmegfelelőbb közönségszolgálati stratégia kialakítására és gyakorlatba történő átültetésére. Átfogó képet kapnak az adott kulturális intézmény jellemző látogatótípusairól és igényeikről, a magas színvonalú látogatómenedzsmentről és a hatékony konfliktuskezelésről, az intézmény működését támogató önkéntesek munkájának koordinálásáról, a munkaszervezés során felmerülő problémák feltárásáról és kezeléséről.

A gyakorlatorientált továbbképzésen a résztvevők múzeumi és könyvtári környezetben zajló helyzetgyakorlatokon is részt vesznek, valamint a stressz kezelését és a munkahelyi kiégés megelőzését segítő tréningben is részesülnek. A „Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek” projekt célkitűzéseihez igazodva a képzés speciális igényű látogatók (például a hátrányos szociális helyzetű, fejlesztésre szoruló vagy sajátos nevelési igényű tanulók) kulturált fogadásához szükséges ismereteket is tartalmaz. 

 

Képzési tematika:

Szolgáltató múzeum - Kulturális intézmények működése, társadalmi szerepvállalása, Közönségszolgálat: a múzeum arca, füle, szeme, szája, Kiállításokhoz és rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások

Menedzsment feladatok - Menedzsment dokumentumok, Intézmény napi működésének szervezési folyamatai, belső kommunikáció, csapatmunka szervezése, Frontszemélyzeti munkatársak motivációja

HR - Frontszemélyzeti munkatársak kiválasztása, munkakörök szabályozása, Önkéntesek a frontvonalban

 

A képzés tartalmazza:

a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt

az étkezést (büfé és meleg ebéd) a képzés időtartamára

a szállást a résztvevők részére (kizárólag a Szabadtéri Néprajzi Múzeum szolgáltatói partnerénél)

 

Jelentkezési határidő: 2019.02.10.

Jelentkezéshez kattintson ide!

 

További információ:

Németh Barbara

Telefonszám: +36 30 272 0890

E-mail: nemeth.barbara@skanzen.hu