belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Kerüljön képbe! - Imázsépítéstől a válságkommunikációig

2018. november 19-22.  között PR, Marketing, Kommunikáció címmel indít ingyenesen elvégezhető képzést a MOKK neves hazai múzeumi munkatársak, a for profit szférából érkező kommunikációs szakemberek valamint egy tévéstáb közreműködésével.

Muzeális intézmény vezetőjeként vagy menedzsmenttel foglalkozó múzeumi munkatársként fontos, hogy pontos és átfogó képünk legyen a jelenkori kommunikáció és marketing működéséről, és hogy a legszélsőségesebb körülmények között is megfelelő képet tudjunk közvetíteni múzeumunkról.

Kerüljön képbe! - Imázsépítéstől a válságkommunikációig

Ehhez kíván segítséget nyújtani a Szabadtéri Néprajzi Múzeum Múzeumi Oktatási és Módszertani Központ (MOKK) a PR, Marketing, Kommunikáció című, 30 órás ingyenes szakmai továbbképzéssel, melyet a szentendrei Skanzenben 2018. november 19-22. között rendez meg. A Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek projekt múzeumi komponensének keretében zajló gyakorlatorientált képzés különlegességekkel is szolgál majd.

A nyitóelőadásokat követően folyó órákon megszerezhető gyakorlati ismeretek révén a résztvevők képessé válnak a múzeum célcsoportjaira és közösségeire szabott kommunikációs stratégia kialakítására és alkalmazására, az online és offline kommunikációs csatornák hatékonyabban felhasználására és akár külső partnerek, forprofit cégek bevonzására és bevonására is a sikeres társadalmi marketing és márkaépítés céljából.

A résztvevők a non-profit marketing stratégiáját és eszközeit megismerve, kommunikációs helyzetgyakorlatokat követően televíziós próbainterjú keretében egy valódi stáb kamerája előtt próbálhatják ki magukat. A képzés lezárásaként pedig saját munkaterületükhöz kapcsolódóan tartanak prezentációt, ezáltal egymás munkájába is betekinthetnek, hozzászólásokkal, javaslatokkal segíthetik egymást. A kisebb csoportokban zajló munka a kapcsolatépítésre, további együttműködések kibontakoztatására is kiváló lehetőséget biztosít.

A képzés témái:

A marketing és múzeum kapcsolata - Mit jelent a múzeumi marketing? Szolgáltató múzeumi szemlélet, forrásteremtés, lobbizás

Múzeumi stratégia és PR - Kommunikációs gyakorlatok, Múzeumi imázsépítés PR eszközökkel

Múzeumi kommunikáció - Kommunikációs csatornák és felhasználási lehetőségeik, Hírszerkesztési gyakorlat, Válságkommunikáció, Múzeumi a'la Carte, Múzeumi kiadványok típusai

A négy egymást követő napon zajló ingyenes képzés tartalmazza a nyomtatott oktatási segédanyagot, a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt, az étkezést (büfé, meleg ebéd és vacsora) és igény esetén a szállást is a résztvevők részére a képzés időtartamára.

A képzésre történő jelentkezésénél feltétel a felsőfokú végzettség és a muzeális intézményben betöltött státusz.  A képzés keretében max. 15 főt tudunk fogadni.

2018. október 23-ig várjuk a képzésre az alábbi linken keresztül az online jelentkezéseket:

http://moma.mokk.skanzen.hu/public/iframe?id=3941376d23f7cd2554d141d74e4c40d4142786de

A jelentkezési felületen történő regisztráció nem jelent automatikus felvételt a képzésre, a jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban értesítünk. További információ Németh Barbara oktatásszervezőtől kérhető a nemeth.barbara@skanzen.hu címen vagy a +36 30 272 0890-es telefonszámon.

Tekintse meg a Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek projekt keretében ingyenesen elvégezhető további képzéseinkről szóló információinkat az alábbi linken:

http://mokk.skanzen.hu/kepzes.html