belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Mi a megoldás? Ön tudja a választ?

Mi a megoldás? Ön tudja a választ?

Hogyan tud ma egy múzeum minél költséghatékonyabban megjelenni a közönség előtt?

Hogyan tud az egyre fokozódó médiazajban a célcsoportok figyelmének középpontjában és a felszínen maradni, vagy egyáltalán üzenetét eljuttatni a látogatóig?

Miért nem igazán életképesek például a néhány éve pályázati forrásból létrehozott/megújított múzeumi honlapok, és miért kell átalakítani egy alig pár éve átadott múzeumi épületet, hogy az valóban akadálymentessé váljon?

Mire világítanak rá a látogatói elégedettségvizsgálatok, és hogyan tud egy szakember a látogatók fejével gondolkodni, és egyáltalán miért van erre szükség?

Hogyan hangolható össze a különböző korosztályok életkori sajátosságaival és a speciális nevelésű igényű látogatók szükségleteivel a múzeumpedagógiai kínálat, és hogyan juttatható el a pedagógusokhoz?

Hányféle összetevőből áll a korszerűen működő információs rendszer a múzeumban, ahol minden mindennel összefügg és mindenki mindenkivel kommunikál?

Ilyen és ehhez hasonló kérdések gyakorlati kezeléséhez nyújt átfogó ismereteket, hazai és külföldi jó példákat a Múzeumi kommunikáció az oktatás szolgálatában című akkreditált továbbképzésünk, melyre folyamatosan várjuk a kedves érdeklődők jelentkezését.

Kapcsolódó cikkek
Létezik-e oktatást szolgáló múzeumi kommunikáció?