belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol
Betűméret:

Múzeumi marketing

  • Bauer András - Berács József: Marketing alapismeretek. Budapest, Aula Kiadó, 1990.
  • Beamish, K. - Ashford, R.: Marketing Planning. Oxford, Elsevier Linacre House, 2007.
  • Deme Péter: On some elements of Museum Marketing in Hungary. MPR News 3. évf. 1-2. sz. 1993.
  • Fill, C.: Marketing Communications. Pearson Education Limited, 2006.
  • Hoffman Istvánné: Stratégiai marketing. Budapest, 2000.
  • Hoffmann Istvánné: Modern marketing. Budapest, Universitas Könyvkiadó, 1990.
  • Huszár Zoltán - W. Müller Judit: A Baranya Megyei Múzeumok Igazgatóságának üzleti (marketing-)terve. "A pályázattól a kivitelezésig". II.Múzeumi Közlemények, 2003/2.
  • Kotler, Philip: Kotler a marketingről. Jönni, látni, győzni - a piacon.Budapest, Park Kiadó, 2000.
  • Krug, Kersti: Profit or prostitution: portfolio analysis for museum marketing.MPR News, 2. sz. 1992.
  • Magyari Beck István: Kulturális marketing és kreatológia. Budapest, Semmelweis Kiadó és Multimédia Stúdió, 2006.
  • N. Jankovits Györgyi: Múzeum és marketing. Győr, Graffiti Bt., 2001.
  • Olach, Z.: A marketing szemlélete és gyakorlata. Budapest, LSI Oktatóközpont, 2000.
  • Veres Zoltán: Szolgáltatásmarketing. Budapest, Műszaki Könyvkiadó, 1998.
  • Woerner, Joachim: Marketing mindenkinek. Budapest, Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, 1991.
 

Kapcsolódó képzések:

Múzeumi vezetői ismeretek

Letölthető cikkek:

Múzeumi iránytű 1.
Múzeumi iránytű 2.
Múzeumi iránytű 8.
MúzeumIskola 1.
MúzeumIskola 2.
MúzeumIskola 6.
MúzeumIskola 9.