belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol
Események

VASÁRNAP

02

FEBRUÁR

HÉTFŐ

03

FEBRUÁR

KEDD

04

FEBRUÁR

SZERDA

05

FEBRUÁR

CSÜTÖRTÖK

06

FEBRUÁR

PÉNTEK

07

FEBRUÁR

SZOMBAT

08

FEBRUÁR

VASÁRNAP

09

FEBRUÁR

HÉTFŐ

10

FEBRUÁR

KEDD

11

FEBRUÁR

SZERDA

12

FEBRUÁR

NEMO webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában
NEMO webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában

Kategóriák:webinárium

Helyszín: online térben

DÁTUM
FEBRUÁR
CSÜTÖRTÖK
13

Hogyan mérhető a múzeumok sikere és hogyan finomítható a stratégiája a látogatói igények jobb kielégítése érdekében? Erre kaphatnak válaszokat a webinárium résztvevői. 

 

ESEMÉNY RÉSZLETES LEÍRÁSA

 

A NEMO 2025. feburár 13-án 11-12 óra között a látogatókutatás holisztikus módszereivel foglalkozó webináriumot szervez. A résztvevők betekintést nyerhetnek a valós és virtuális múzeumi közönség meghatározásának folyamatába, és olyan adat alapú gyakorlatokat alakíthatnak ki, melyek segítenek a döntések meghozatalában.

A webináriumon Casey Scott-Songin mutatja be új publikációját.

Webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, regisztrálni itt lehet. Az első 200 jelentkezést tudják fogadni a szervezők. 

Casey Scott-Songin a látogatókutatás kvalitatív és kvantitatív módszereket vegyítő szakértője, a kulturális szektor belső működéséről is alapos tudással rendelkezik a British Museum kutató munkatársaként. 2021-ben alapította meg a The Creative Researcher-t, és azóta múzeumok sorával (Tate, the Museum of London, the Arts Council, Cooper Hewitt Smithsonian Design Museum New York-ban) dolgozott együtt.

Bővebben a webináriumról:

https://www.ne-mo.org/news-events/article/new-nemo-publication-explores-holistic-museum-audience-measurement-in-the-digital-age/