hírlevél
Események

VASÁRNAP

06

JÚLIUS

HÉTFŐ

07

JÚLIUS

KEDD

08

JÚLIUS

SZERDA

09

JÚLIUS

CSÜTÖRTÖK

10

JÚLIUS

PÉNTEK

11

JÚLIUS

SZOMBAT

12

JÚLIUS

VASÁRNAP

13

JÚLIUS

HÉTFŐ

14

JÚLIUS

KEDD

15

JÚLIUS

SZERDA

16

JÚLIUS

NEMO webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában
NEMO webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában

Kategóriák:webinárium

Helyszín: online térben

DÁTUM
FEBRUÁR
CSÜTÖRTÖK
13

Hogyan mérhető a múzeumok sikere és hogyan finomítható a stratégiája a látogatói igények jobb kielégítése érdekében? Erre kaphatnak válaszokat a webinárium résztvevői. 

 

ESEMÉNY RÉSZLETES LEÍRÁSA

 

A NEMO 2025. feburár 13-án 11-12 óra között a látogatókutatás holisztikus módszereivel foglalkozó webináriumot szervez. A résztvevők betekintést nyerhetnek a valós és virtuális múzeumi közönség meghatározásának folyamatába, és olyan adat alapú gyakorlatokat alakíthatnak ki, melyek segítenek a döntések meghozatalában.

A webináriumon Casey Scott-Songin mutatja be új publikációját.

Webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, regisztrálni itt lehet. Az első 200 jelentkezést tudják fogadni a szervezők. 

Casey Scott-Songin a látogatókutatás kvalitatív és kvantitatív módszereket vegyítő szakértője, a kulturális szektor belső működéséről is alapos tudással rendelkezik a British Museum kutató munkatársaként. 2021-ben alapította meg a The Creative Researcher-t, és azóta múzeumok sorával (Tate, the Museum of London, the Arts Council, Cooper Hewitt Smithsonian Design Museum New York-ban) dolgozott együtt.

Bővebben a webináriumról:

https://www.ne-mo.org/news-events/article/new-nemo-publication-explores-holistic-museum-audience-measurement-in-the-digital-age/