Mi a megoldás? Ön tudja a választ?
Hogyan tud ma egy múzeum minél költséghatékonyabban megjelenni a közönség előtt?
Hogyan tud az egyre fokozódó médiazajban a célcsoportok figyelmének középpontjában és a felszínen maradni, vagy egyáltalán üzenetét eljuttatni a látogatóig?
Miért nem igazán életképesek például a néhány éve pályázati forrásból létrehozott/megújított múzeumi honlapok, és miért kell átalakítani egy alig pár éve átadott múzeumi épületet, hogy az valóban akadálymentessé váljon?
Mire világítanak rá a látogatói elégedettségvizsgálatok, és hogyan tud egy szakember a látogatók fejével gondolkodni, és egyáltalán miért van erre szükség?
Hogyan hangolható össze a különböző korosztályok életkori sajátosságaival és a speciális nevelésű igényű látogatók szükségleteivel a múzeumpedagógiai kínálat, és hogyan juttatható el a pedagógusokhoz?
Hányféle összetevőből áll a korszerűen működő információs rendszer a múzeumban, ahol minden mindennel összefügg és mindenki mindenkivel kommunikál?
Ilyen és ehhez hasonló kérdések gyakorlati kezeléséhez nyújt átfogó ismereteket, hazai és külföldi jó példákat a Múzeumi kommunikáció az oktatás szolgálatában című akkreditált továbbképzésünk, melyre folyamatosan várjuk a kedves érdeklődők jelentkezését.
Kapcsolódó cikkek | |||
Létezik-e oktatást szolgáló múzeumi kommunikáció? |