belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Kerüljön képbe! - Imázsépítéstől a válságkommunikációig

http://mokk.skanzen.hu/keruljon-kepbe-imazsepitestol-a-valsagkommunikacioig1.html

 

PR, Marketing, Kommunikáció (PM30T)

 A "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001" projekt keretében kidolgozott szakmai továbbképzés ingyenesen végezhető el.

A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.

 

Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B)    A képzés nem akkreditált

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)   Időpont, helyszín: 2019.04.15-18. - Szentendre

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)   Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)    Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)    Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)    Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettségű múzeumi munkatársak

 

A képzés haszna:

A képzés résztvevői a non-profit marketing stratégiáját és eszközeit megismerve és kommunikációs gyakorlatok (pl. televíziós próbainterjúk) révén képessé válnak a múzeum célcsoportjaira és közösségeire szabott kommunikációs stratégiát kialakítani és alkalmazni, az online és offline kommunikációs csatornákat hatékonyabban felhasználni és akár külső partnereket, forprofit cégeket is bevonni, hatékony társadalmi marketinget és márkaépítést folytatni.

 

Képzési tematika:

A marketing és múzeum kapcsolata - Mit jelent a múzeumi marketing? Szolgáltató múzeumi szemlélet, forrásteremtés, lobbizás

Múzeumi stratégia és PR - Kommunikációs gyakorlatok, Múzeumi imázsépítés PR eszközökkel

Múzeumi kommunikáció - Kommunikációs csatornák és felhasználási lehetőségeik, Hírszerkesztési gyakorlat, Válságkommunikáció, Múzeumi A'la Carte, Múzeumi kiadványok típusai

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása

 

A képzés tartalmazza:

a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt

az étkezést (büfé és meleg ebéd) a képzés időtartamára

a szállást a résztvevők részére (kizárólag a Szabadtéri Néprajzi Múzeum szolgáltatói partnerénél)

  

Jelentkezési határidő: 2019.03.24.

Jelentkezéshez kattintson ide!

 

További információ:

Németh Barbara

Telefonszám: +36 30 272 0890

E-mail: nemeth.barbara@skanzen.hu