Hogyan hatnak a vásárlóra a reklámok? Mik a jó reklám ismérvei? Hogyan érdemes felépíteni egy reklámüzenetet? Miben változtak és miben hasonlítanak a régi reklámok mai társaikhoz? Foglalkozásunkon elgondolkodtató, játékos és használható formában igyekszünk a tudást átadni a jövő kereskedőinek.
Helyszín: Budapest, Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum, Korona tér 1.
Program időtartama: 60 perc
Célcsoport: középiskolások
1-es villamos, H5-ös HÉV, 106-os, 118-as és 134-es busz (Szentlélek tér), 9-es és 109-es busz (Kiscelli utca), 29-es busz (Kiscelli utca / Serfőző utca), 137-es, 218-as és 237-es busz a (Serfőző utca).
Megrendelés:
Pályaorientáció - Kereskedelem
Március 15. – A forradalom arcai
Március 15. - Forradalmi kávéház
Pályaorientáció - Csillogó színpadon
„Nekem soha nem volt otthonom…”
A jó kalmár a világ jótevője - Két évszázad a magyar kereskedelem történetéből
„Vendéget látni, vendégnek lenni”- vendéglátás-történeti állandó kiállítás