belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Stratégiaalkotás (S30T)

 Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)  Időpont, helyszín: 

            2022.05.09-05.12., Szentendre

            Jelentkezési határidő: 2022.04.10.

            Jelentkezési felület

 Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B) A képzés nem akkreditált

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettségű múzeumi munkatársak

 

A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.

 

A képzés haszna:

A képzés elvégzői a stratégiai tervezés elsajátításával, a nemzetközi múzeumi stratégiai trendek és hazai jó példák ismeretében képessé válnak intézményük jövőképének, küldetésének és részstratégiáinak komplex módon történő megfogalmazása, kommunikálására és elfogadtatására. Ezáltal intézményük alkalmas lesz a hazai és nemzetközi szintű partnerségek és hálózatosodás kibontakoztatására, hatékony forrásteremtő ill. lobbitevékenység kifejtésére, sikeres társadalmi szerepvállalás megvalósítására, a helyi közösség- és a településfejlesztést támogatására, a hátrányos helyzetű csoportokkal foglalkozó civil szervezetekkel történő együttműködésekre.

 

Képzési tematika:

Stratégiaalkotás - A stratégiai tervezés, Múzeumi stratégiaalkotás

Múzeumi részstratégiák - Tudományos stratégia, Gyűjteményezési stratégia, Kiállítási stratégia

Múzeumok gazdasági és üzemeltetési stratégiájának tervezése - Forráskezelés, forrásteremtés stratégiai tervezése, Múzeumok beruházási és üzemeltetési stratégiája, Múzeumvezetők lobbi technikái

Hátrányos helyzetű csoportok helye a múzeumi stratégiában - Végzettség nélküliek, iskolaelhagyással fenyegetett társadalmi csoportok a mai magyar társadalomban, Hátrányos helyzetű csoportokkal foglalkozó civil szervezetek és múzeumok stratégiájának közös elemei.

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása

 

A képzés részvétel díja: 

71.000 Ft (5% kedvezmény 2022. február 15-ig amennyiben a Múzeumi menedzser képzés kötelező alapmoduljára, valamint két választható moduljára együttesen jelentkezik.)

Az étkezés és szállás a kontakt képzési napokon a résztvevők számára önköltségesen oldható meg, a részvételi díj nem tartalmazza. 

A részvételi díj tartalmazza a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt.

 

További információ:

MOKK oktatási csoport

kepzes.mokk@skanzen.hu 

 

 A képzés EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt keretében valósult meg. 

Turnus neve Helyszín Kezdő dátum Befejezés dátum Státusz
Stratégiaalkotás  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2018.04.16. 2018.04.19. Lezárt
Stratégiaalkotás II.  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2019.02.25. 2019.02.28. Lezárt
Stratégiaalkotás - 2020/1  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2020.04.14. 2020.04.17. Visszavont
         
 

 A képzés EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001  "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt fenntartási idejében valósult meg. 

Stratégiaalkotás III. Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2021.06.07. 2021.06.10. Visszavont
Stratégiaalkotás Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2021.09.13. 2021.09.16. Aktív
Stratégiaalkotás Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2022.05.09. 2022.05.12. Aktív
OKGYK - Stratégiaalkotás  1068 Budapest Városligeti fasor 42. 2022.05.30. 2022.06.02. Aktív

 

Minőségbiztosítás

Időpont: 2021.09.20. - 10.07.
Helyszín:Katolikus Pedagógiai Intézet  (1068 Budapest, Városligeti fasor 42.)             

 

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,33

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,67

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,33

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

4

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

4,67

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

4,67

10. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

4,33

11. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,33

12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,33