belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Stratégiaalkotás (S30T)

 Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)  Időpont, helyszín: 

           2024.05.06-10. (e-learning) és 05.13-15. (tantermi, Szentendre)

           Jelentkezési határidő: 2024. április 1.

          Jelentkezési felület

         

 Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B) A képzés nem akkreditált

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettségű múzeumi munkatársak

 

A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.

 

A képzés haszna:

A képzés elvégzői a stratégiai tervezés elsajátításával, a nemzetközi múzeumi stratégiai trendek és hazai jó példák ismeretében képessé válnak intézményük jövőképének, küldetésének és részstratégiáinak komplex módon történő megfogalmazása, kommunikálására és elfogadtatására. Ezáltal intézményük alkalmas lesz a hazai és nemzetközi szintű partnerségek és hálózatosodás kibontakoztatására, hatékony forrásteremtő ill. lobbitevékenység kifejtésére, sikeres társadalmi szerepvállalás megvalósítására, a helyi közösség- és a településfejlesztést támogatására, a hátrányos helyzetű csoportokkal foglalkozó civil szervezetekkel történő együttműködésekre.

 

Képzési tematika:

Stratégiaalkotás - A stratégiai tervezés, Múzeumi stratégiaalkotás

Múzeumi részstratégiák - Tudományos stratégia, Gyűjteményezési stratégia, Kiállítási stratégia

Múzeumok gazdasági és üzemeltetési stratégiájának tervezése - Forráskezelés, forrásteremtés stratégiai tervezése, Múzeumok beruházási és üzemeltetési stratégiája, Múzeumvezetők lobbi technikái

Hátrányos helyzetű csoportok helye a múzeumi stratégiában - Végzettség nélküliek, iskolaelhagyással fenyegetett társadalmi csoportok a mai magyar társadalomban, Hátrányos helyzetű csoportokkal foglalkozó civil szervezetek és múzeumok stratégiájának közös elemei.

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása

 

A képzés részvétel díja: ingyenes

Ingyenesen valósul meg a Kulturális és Innovációs Minisztérium támogatásával.

 

 

További információ:

Birkás Babett oktatásszervező

birkas.babett@skanzen.hu

 

 Az alábbi képzések EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt keretében valósultak meg:

Turnus neve Helyszín Kezdő dátum Befejezés dátum Státusz
Stratégiaalkotás  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2018.04.16. 2018.04.19. Lezárt
Stratégiaalkotás II.  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2019.02.25. 2019.02.28. Lezárt
Stratégiaalkotás - 2020/1  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2020.04.14. 2020.04.17. Visszavont
         
 

 Az alánni képzések EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001  "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt fenntartási idejében valósultak meg:

Stratégiaalkotás III. Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2021.06.07. 2021.06.10. Visszavont
Stratégiaalkotás Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2021.09.13. 2021.09.16. Aktív
Stratégiaalkotás Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2022.05.09. 2022.05.12. Aktív
OKGYK - Stratégiaalkotás  1068 Budapest Városligeti fasor 42. 2022.05.30. 2022.06.02. Aktív

 

Minőségbiztosítás

Időpont: 2021.09.20. - 10.07.
Helyszín:Katolikus Pedagógiai Intézet  (1068 Budapest, Városligeti fasor 42.)             

 

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,33

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,67

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,33

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

4

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

4,67

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

4,67

10. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

4,33

11. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,33

12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,33