Minőségmenedzsment (M30T)
Időpont, helyszín: 2021. I. félév
Jelentkezési határidő:
A képzés nem akkreditált
Óraszám: 30 óra
Képzési forma: tantermi
Csoportlétszám: 15 fő
Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettségű múzeumi munkatársak
A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.
A képzés haszna: A képzés elvégzői átfogó képet kapnak a minőségmenedzsment elméleti alapjaitól, kezdve a minőségmenedzsment problémafeltárási és megoldási technikáinak múzeumi szektorra történő adaptálásáig gyakorlati példák megismerése és múzeumi keretrendszer kidolgozása által.
Képzési tematika:
Bevezetés minőségmenedzsment alapjaiba - Miért van szükség a múzeumi minőségmenedzsmentre? A minőségmenedzsment megjelenésének fontossága és alapelveinek érvényesíthetősége a kulturális szférában. A kulturális területen használt főbb minőségmenedzsment típusok.
Hazai és külföldi jó gyakorlatok a versenyszféra és a non-profit szektor világából - A minőség-szemlélet jelenléte a magyarországi múzeumokban, Hazai kulturális szférában kidolgozott, már működő minőségbiztosítási gyakorlatok bemutatása, Jó gyakorlatok a nemzetközi múzeumi világban
Kidolgozott Múzeumi minőségmenedzsment keretrendszer és gyakorlati kipróbálásának tapasztalatai - A múzeumi minőségmenedzsment keretrendszer bemutatása, A kidolgozott minőségmenedzsment rendszer gyakorlati tapasztalatai
A képzés teljesítésének feltétele:
részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása
A képzés ára:
kialakítás alatt
A képzés tartalmazza:
a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt
További információ:
MOKK oktatási csoport
kepzes.mokk@skanzen.hu
Minőségbiztosítási eredmények
II. turnus
Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.
Időpont: 2019.03. 25-28.
Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? | 4,75 |
Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? | 4,25 |
Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? | 4,5 |
Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? | 5 |
Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? | 5 |
Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását? | 5 |
Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? | 4,75 |
Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? | 4,75 |
Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? | 5 |