belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Tudjon meg többet a képzésről Májusban is tartjuk a frontot! című írásunkból ide kattintva:

http://mokk.skanzen.hu/majusban-is-tartjuk-a-frontot.html

Frontvonal menedzsment (FM30T)

Minőségmenedzsment (M30T) Időpont, helyszín: 2022-ben nem tervezzük a képzés megrendezését 

Minőségmenedzsment (M30T) A képzés nem akkreditált

Minőségmenedzsment (M30T) Óraszám: 30 óra

Minőségmenedzsment (M30T) Képzési forma: tantermi

Minőségmenedzsment (M30T) Csoportlétszám: 15 fő

Minőségmenedzsment (M30T) Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettséggel rendelkező, kulturális területen

dolgozó szakembereknek

 

A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.

 A képzés haszna:

A képzés résztvevői képessé válnak az intézményükben dolgozó frontvonal személyzet munkájának hatékony, ugyanakkor látogatóbarát szemléletű menedzselésére és motiválására, a könyvtár, levéltár vagy múzeum számára legmegfelelőbb közönségszolgálati stratégia kialakítására és gyakorlatba történő átültetésére. Átfogó képet kapnak az adott kulturális intézmény jellemző látogatótípusairól és igényeikről, a magas színvonalú látogatómenedzsmentről és a hatékony konfliktuskezelésről, az intézmény működését támogató önkéntesek munkájának koordinálásáról, a munkaszervezés során felmerülő problémák feltárásáról és kezeléséről.

A gyakorlatorientált továbbképzésen a résztvevők múzeumi és könyvtári környezetben zajló helyzetgyakorlatokon is részt vesznek, valamint a stressz kezelését és a munkahelyi kiégés megelőzését segítő tréningben is részesülnek. A „Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek” projekt célkitűzéseihez igazodva a képzés speciális igényű látogatók (például a hátrányos szociális helyzetű, fejlesztésre szoruló vagy sajátos nevelési igényű tanulók) kulturált fogadásához szükséges ismereteket is tartalmaz.

 Képzési tematika:

Szolgáltató múzeum - Kulturális intézmények működése, társadalmi szerepvállalása, Közönségszolgálat: a múzeum arca, füle, szeme, szája, Kiállításokhoz és rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások

Menedzsment feladatok - Menedzsment dokumentumok, Intézmény napi működésének szervezési folyamatai, belső kommunikáció, csapatmunka szervezése, Frontszemélyzeti munkatársak motivációja

HR - Frontszemélyzeti munkatársak kiválasztása, munkakörök szabályozása, Önkéntesek a frontvonalban

A képzés ára: 60.000,- Ft/fő

A képzés tartalmazza: a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt

További információ:

MOKK oktatási csoport

kepzes.mokk@skanzen.hu 

Az alábbi képzések az EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt keretében valósultak meg.

 

Turnus neve

Helyszín

Státusz

Kezdő dátum

Befejezés dátum

Frontvonal menedzsment

2000 Szentendre
Sztaravodai út 75.

Lezárt

2018.06.11.

2018.06.14.

Frontvonal menedzsment II.

2000 Szentendre
Sztaravodai út 75.

Lezárt

2019.05.20.

2019.05.23.

Frontvonalmenedzsment - OKGYK

Online

Lezárt

2020.11.23.

2020.11.27.

Minőségbiztosítási eredmények

II. turnus

Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.

Időpont: 2019.05.20-24.

 

Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,33

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4

Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,16

Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

5

Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

4,16

Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

5

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,33

Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,5