belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

 

 

 

PR, Marketing, Kommunikáció (PM30T)

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Időpont, helyszín: 

          2024.06.03-07. (e-learning) és 06.10-12 (tantermi, Szentendre)

         Jelentkezési határidő: 2024.04.30. A képzés minden férőhelye betelt, a jelentkezés lezárult.

    

       

Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B) A képzés nem akkreditált

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettségű múzeumi munkatársak, kulturális szakemberek

 

A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.

 

A képzés haszna:

A képzés résztvevői a non-profit marketing stratégiáját és eszközeit megismerve és kommunikációs gyakorlatok (pl. televíziós próbainterjúk) révén képessé válnak a múzeum célcsoportjaira és közösségeire szabott kommunikációs stratégiát kialakítani és alkalmazni, az online és offline kommunikációs csatornákat hatékonyabban felhasználni és akár külső partnereket, forprofit cégeket is bevonni, hatékony társadalmi marketinget és márkaépítést folytatni.

 

Képzési tematika:

A marketing és múzeum kapcsolata - Mit jelent a múzeumi marketing? Szolgáltató múzeumi szemlélet, forrásteremtés, lobbizás

Múzeumi stratégia és PR - Kommunikációs gyakorlatok, Múzeumi imázsépítés PR eszközökkel

Múzeumi kommunikáció - Kommunikációs csatornák és felhasználási lehetőségeik, Hírszerkesztési gyakorlat, Válságkommunikáció, Múzeumi A'la Carte, Múzeumi kiadványok típusai

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása

 

A képzés részvételi díja: ingyenes

Ingyenesen valósul meg a Kulturális és Innovációs Minisztérium támogatásával.

 

További információ:

Gyuricza Andrea oktatásszervező

gyuricza.andrea@skanzen.hu

 

 Az alábbi képzések az EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt keretében valósultak meg:
Turnus neve Helyszín Kezdő dátum Befejezés dátum Státusz
PR, Marketing, Kommunikáció  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2018.06.04. 2018.06.07. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció II  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2018.11.19. 2018.11.22. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció III.  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2019.04.15. 2019.04.18. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció IV.  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2019.06.17. 2019.06.20. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció - 2020/1  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2020.04.27. 2020.04.30. Visszavont
         

 

Az alábbi képzések az EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001  "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt fenntartási idejében valósultak meg:

PR, Marketing, Kommunikáció Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2021.10.11. 2021.10.14. Aktív
PR, Marketing, Kommunikáció  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2022.06.20. 2022.06.23. Aktív

 

Minőségbiztosítási eredmények 

Időpont: 2019.04.15-18. 
Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.

Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,62

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

3,87

Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,25

Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

4,81

Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

4,5

Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

4,5

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,43

Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,31

 

Időpont: 2022. június 20-23. 
Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.

Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

  4

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

  4

Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

  5

Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

  5

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

  5

Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

  5

Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

  5

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

  5

Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

  5

 

 

Kapcsolódó cikkek
Amit nem kommunikálunk, az nincs is! (2022. évi képzésünk ajánlója)
Kerüljön képbe! - Imázsépítéstől a válságkommunikációig