belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Sajtóvisszhang a képzésről:

A veszprémi képzésünkről szóló tévériport ITT látható!

A soproni képzésünkről szóló tévériport ITT látható!

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)

 

 

Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B) A képzés a 378/2017. (XII. 11.) kulturális szakemberek továbbképzéséről

szóló rendelet szerint engedélyeztetett

Engedélyszám: 37286-1/2018/KOZGYUJT

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Időpont, helyszín: egyeztetés alapján kihelyezett formában

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Kiknek ajánljuk: könyvtárak, levéltárak, közgyűjtemények és művelődési

házak frontszemélyzeti feladatokat ellátó munkatársai, akár középfokú

végzettséggel is

 

A képzés haszna:

A képzés felkészíti a kulturális intézmények szolgáltatásaihoz kapcsolódó munkatársakat az intézmény szakszerű képviseletére, a szolgáltatásokat igénybe vevőkkel való kommunikációra, információk közvetítésére, a csapatmunkára, a szervezeten belüli együttműködésekre, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeinek alkalmazására

 

Képzési tematika:

Kulturális intézmények szerepének változásai a 21. században: Kultúraközvetítés változásai. A szolgáltató szemléletmód kialakulása.
Kulturális szolgáltatások: Non-profit szolgáltatási szemlélet.
Kulturális intézmények speciális szempontjai: Könyvtári, levéltári és múzeumi szakterület sajátosságai az adott részvevői csoport összetétele szerint.
A frontszemélyzet szerepe: Feladatok és kapcsolódás a szolgáltatásokhoz.
Frontszemélyzeti normák: Alapértékek, elvárások, viselkedési formák, elköteleződés és elkötelezettség. Öltözködés.
A szolgáltatásokat igénybe vevők típusai: Általános é speciális igényű látogatók.
Kommunikáció és problémakezelés a látogatókkal kapcsolatban: A verbális és non-verbális kommunikáció eszközei.
Frontszemélyzeti munkát segítő módszerek: Stresszkezelés. Csapatmunka. Információ áramoltatása.

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, záróteszt és gyakorlati vizsga

 

A képzés ára: 55.000,- Ft/ fő

 

A képzés tartalmazza:

a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt, vizsgáztatást

 

További információ:

MOKK oktatási csoport
30 272 0890  
kepzes.mokk@skanzen.hu 

 

Minőségbiztosítási eredmények

Turnusszám: 1

Helyszín: Szolnok, időpont: 2018.08.27-2018.08.30.

 

  átlagszám
1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? 4,62
2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? 3,73
3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? 4,55
4. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? 4,55
5. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? 4,73
6. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? 4,82
7. Hogyan ítéli meg az oktató(k)/gyakorlatvezető(k) munkáját, szaktudását? 4,64
11. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? 4,82
12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? 4,91

 


 

Turnusszám: 2

Helyszín: Celldömölk, időpont: 2018.11.22.-29.

 

  átlagszám
1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? 4,79
2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? 3,64
3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? 4,43
4. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? 4,57
5. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? 4,56
6. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? 5,64
7. Hogyan ítéli meg az oktató(k)/gyakorlatvezető(k) munkáját, szaktudását? 4,79
11. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? 4,93
12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? 4,79