Mintaprojektek bemutatása
Összefoglaló a mintaprojektekrőlA Múzeumi és könyvtári fejlesztés mindenkinek című projekt céljainak elérését szolgálják a projekt keretében elindított mintaprojektek is, melyek egy-egy témában újdonságot alkotnak, katalizátorként működnek, a mintaprojektek során kidolgozott és kipróbált programok és módszerek más muzeális és köznevelési intézmény számára is hasznosíthatóak. |
|
tovább
→ |
A mi múzeumunk - Mintaprojektek - adaptálható jó gyakorlatok (videóhírlevél IV. és V.) |
|
tovább
→ |
Balatoni Múzeum: A mi városunk másképp |
|
tovább
→ |
Berettyó Kulturális Központ – Bihari Múzeum: IKSZ – történetek a bőröndből |
|
tovább
→ |
Damjanich János Múzeum: Közös(térben)ségben - |
|
tovább
→ |
Ferenczy Múzeumi Centrum: Kortársítás - Kortárs képzőművészeti interpretációt segítő és népszerűsítő mintaprojekt |
|
tovább
→ |
Herman Ottó Múzeum: Közösségi élmény és múzeumi interpretáció középiskolás csoportok bevonásával - Kiállítási és közösségi terek közoktatási hasznosításának megújítása a Herman Ottó Múzeum Papszer épületében |
|
tovább
→ |
Hetedhét Játékmúzeum: Kulturális játszóterek - Óvodások fejlesztése játékmúzeumi módszerekkel |
|
tovább
→ |
Janus Pannonius Múzeum: Játszd el magad! Hátrányos helyzetű, SNI-s, fejlesztésre szoruló tanulók fejlesztése múzeumi módszerekkel |
|
tovább
→ |
József Attila Városi Könyvtár és Múzeum: A szakképzéstől a kreatív iparágakig. – múzeumi katalizálással - Hagyma-ma, Újratervezés, Testhönálló textíliák |
|
tovább
→ |
Magyar Környezetvédelmi és Vízügyi Múzeum: Víz-kör. Élethosszig tartó tanuláshoz szükséges kompetenciák fejlesztése a szakképző iskolák diákjai számára, pályaorientáció |
|
tovább
→ |
Nádasdy Ferenc Múzeum: Páratlan. Lépésről lépésre egy ismeretlen ismerőssel – muzeális intézmény helyi beágyazódása és hálózatosodása a közoktatási területtel |
|
tovább
→ |
Nemes János Művelődési Központ, Hosszúhetény : Rica, rica kukorica… Tájházi program az óvodások helyi fejlesztéséért |
|
tovább
→ |
Petőfi Irodalmi Múzeum: Ki vagyok én? Én mondom meg! - Az irodalmi múzeum lehetséges szerepei a korai iskolaelhagyás kockázatának csökkentésében a kulturális identitás árnyalt értelmezését és megélését célzó múzeumpedagógiai programok segítségével |
|
tovább
→ |
Petőfi Irodalmi Múzeum: Tied a gyűjtemény! – digitalizált gyűjtemények oktatási hasznosítása |
|
tovább
→ |
Rippl-Rónai Múzeum: Tárgyak, sorsok, emberek |
|
tovább
→ |
Savaria Megyei Hatókörű Városi Múzeum: A divat elhalványul, a stílus örök – a szakképzéstől a kreatív iparágakig múzeumi katalizálással |
|
tovább
→ |
Soproni Múzeum: My Story. Közösségi videózás a múzeumban |
|
tovább
→ |
Szabadtéri Néprajzi Múzeum: Hová mész? Tiéd a múzeum!Elindult a skanzenprojekt.hu oldal, melyen részletes információ található a szentendrei Skanzen által megvalósított mintaprojektről. |
|
tovább
→ |
Szabadtéri Néprajzi Múzeum - Szennai Skanzen: Mestereknek Mestere - Épített örökség védelme, hagyományos szaktudás átadása, élethosszig tartó tanuláshoz szükséges kompetenciák fejlesztése a szakképző iskolák diákjai számára. |
|
tovább
→ |
Zempléni Múzeum: DigiMúzeum |
|
tovább
→ |