PR, kommunikáció
- Brochand, B. - Lendrevie, J.: A reklám alapkönyve (Le Publicitor).Budapest, KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft. 2004.
- Chevalier, Jean - Gheerbrant, Alain: Dictionnaires des Symboles. Paris, Shegers, 1973-74.
- Énekes Ferenc: A kiadványszerkesztés. Budapest, Novella Könyvkiadó, 2001.
- Krutzler Ferencné, Székelyné Török Tünde (összeáll.): Útmutató kezdő kiadók számára. Szombathely, Berzsenyi Dániel Megyei Könyvtár, 1997.
- Németh Márta - Fazekas Ildikó - Harsányi Dávid: A marketingkommunikáció alapjai. Budapest, KF, 1999.
- Nógrádi Gábor: Ide nekem a címlapot is! Budapest, Presskontakt. Bt., 2004.
- Nyárády Gáborné - Szeles Péter: Public Relations I-II. Budapest, Perfekt, 2004.
- Pitrelli, Nico - Brunelli, Giancarla - Murelli, Valentina: What Scientists Think About Communication. The Italian View. Barbeiro Luís (szerk.) Comunicacao de Ciencia, Colecao Públicos N5. Porto, Setepés, 2007.
- Schäfer, H.: Between Political Discussions and Public Relations. MPR News, 3. évf. 1-2. sz. 1993.
- Szabó Katalin: Kommunikáció felsőfokon. Hogyan írjunk, hogy megértsenek? Hogyan beszéljünk, hogy meghallgassanak? Hogyan levelezzünk, hogy válaszoljanak? Budapest, Kossuth Kiadó, 2001.
- Szeles Péter: Public relations a gyakorlatban. Budapest, Geomédia Kiadói Rt., 1999.
- Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás trendek. Budapest, KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., 2003.
- Vásárhelyi Tamás: Gondolatébresztő, vitaindító egyes múzeumok kommunikációjáról és kiadványairól. Múzeumi Közlemények, 2002/1.
Kapcsolódó képzések: